Ya Allah..aku bersyukur...

Ya Allah...
terima kasih Ya Allah...terima kasih dan rasa syukur yg x terhingga ku utuskan padaMU...
terima kasih Ya Allah kerana Engkau mendengar bisikan hatiku..baru sebentar tadi aku mengutus bicara melampiaskan apa yg dirasa.kini KAU datangkan dia kembali. syukur Ya Allah...

bergenang air mataku mengenangkan nikmatMU yg x terhingga pdku.nikmatMU yg satu ini. izinkan aku mengalirkan air mata bahagia Ya Allah. tidak tahu bagaimana lg ingin aku katakan..
hanya rasa syukur yg mampu aku lafazkan...segala puji bagi MU YA ALLAH...tiada yang layak disembah melainkan Engkau Ya Allah...

Terima kasih Ya Allah kerana Engkau mendengar bisikan hatiku...
moga bertamabah iman n takwaku dalam mencintaiMU...
Engkaulah kekasihku kini Ya Allah...
yang sentiasa setia bersamaku...
Terima kasih Ya Allah...
mengalir air mataku saat ini Ya Allah..
tidak dapat ku simpan tidak dapat ku tahan lagi..
hanya yang mampu aku lafazkan rasa syukur...

Ya Allah...
terimalah taubat dariku...
berikan aku petunjuk untuk mencintaiMU sepenuh hatiku
menyerahkan segala jiwa n kehidupanku hanya kpd MU Ya Allah.
SubhanAllah Walhamdulillah Walailahaillallah Wallahuakbar...
segala puji bagiMU tuhan Pencipta sekalian alam...
tiada yang layak disembah melainkan Engkau Ya Allah...
Aminnn Ya Rabbul'alamin...

Terima Kasih Wahai Tuhanku....

No comments:

Post a Comment