kalam mujahadah...

sebelum aku buat keje mlm ni
aku teringin nk luahkan ssuatu...

1st thing aku nk ucapkan takziah pd adam alaxender ats pemergiaan ibunya pg smlm.
ckup memilukan hati aku sbg seorg teman...meskipun bkn seagama namun adam blh dikatakan seorg kwn yg baik. n aku ckup snang bkwn dgn dia. terharu aku menerima call dia tghri td. adam meluahkn prsaan...sayunya ku dengar luahan seorg lelaki...

ssungguhnya aku teramat faham prsaannya krna aku jg prnah melalui pkara yg sama.
menerima pemergiaan ssorg saat x terduga. dlm masa yg sama kta harus mengorbankan ssuatu yg b'harga dlm hdup. semoga kau tabah adam. aku pcya kau mampu melaluinya...

smlm jg aku membaca post kt fb yg jg menyayat hati. seorg pljr khlgn ibu n kakak serentak akibat H1N1. pastinya derita jiwa utk menerima knytaan itu. ku doakan smga pljr itu tabah n diberikan kkuatn utk meneruskan p'juangan dlm khdpn ini...


wahai insan...
tabahlah menerima sgla ketentuan Ilahi..
sgla yg diberikan pd kita pd hari ini pasti ada hikmahnya
pd hari yg mendatang...
pesanan buat diriku jg sbnrnya..
tabahlah wahai hati...
redhakanlah hatimu utk menerima sgla apa
yg telah ditentukan utk kau jalani
di kehidupan dunia yg smntara ini...
moga kita berbahagia di hari akhir nanti
dgn sgla pengorbanan n kesabaran yg
kita curahkan dlm
menerima stp pemberian dari NYA...
amin...

No comments:

Post a Comment